VTIPY O ŠKOLE
Do profesorova kabinetu přišla na konci úředních hodin mladá slečna. Usedne naproti němu do židle, poodrhne si vlasy a povídá: O přestávce se hádají dva žáci: Studentka medicíny předvádí na maketě porod kleštěmi. Ve škole přednáší učitelka stojaté vlnění a jako příklad dává vhození kamene do vody. Pepíček říká svému učiteli: Modlí se Honzík k bohu: Honzík ukazuje otci vysvědčení: Paní učitelka říká dětem, aby vymyslely větu se slovem pakliže. Ve škole mají mít hodinu laboratorních prací na téma zdravotnictví. Každý má donést nějakou věc která se ve zdravotnictví používá. Ve škole se děti učí počítat. Všichni už to umí, jen Pepíček pořád počítá na prstech. Studenti na koleji vždy všechny peníze propijí, takže přemýšlí, jak levně získat jídlo. Na rodičovské schůzce se paní Novotná ptá pyšně nové učitelky českého jazyka: Do školy nastoupí nová učitelka která je mohutně vyvinutá, a ptá se žáků, čím by chtěli být. Zkoušející: "Můžete nám říci něco o Boženě Němcové?" 1. Nemám ráda, když se žák hlásí. 2. Prosím vás, já vás nebudu prosit! 3. Já si tady sednu a půjdu do ředitelny! 4. Já si tu připadám jako za skleněnou stěnou do které buším!!! 5. Ti to tam měli krásné, no takový statek, tam byl hrozný nepořádek! Byl přistižen ve školní jídelně, jak se líbá se spolužačkou. Podezření na lásku. Dává pozor, jestli dávám pozor, a když myslí, že nedávám pozor, tak nedává pozor.
"Udělala bych cokoliv, abych tu zkoušku získala."
Pak si upraví výstřih, nakloní se víc k profesorovi, hluboce se mu podívá do očí a říká:
"Myslím tím, že bych udělala úplně cokoliv."
Profesor jí oplatí hluboký pohled a říká: "Cokoliv?"
"Cokoliv." odpoví slečna.
Kantor jemným hlasem povídá: "Cokoliv?"
"Cokoliv!"
Kantor zašeptá: "A nemohla byste se to naučit?"
"Jsi hrozný osel!"volá jeden z nich.
"A ty jsi ještě větší!" oponuje mu druhý.
"Počkejte chlapci," zasáhne pan učitel, "nezapomeňte, že jsem tady ještě já!"
Doktor ji chvilku pozoruje a pak povídá: "No výborně, ještě těma kleštěma švihněte otce přes hlavu a vyvraždila jste kompletně celou rodinu."
Pak se ptá třídy: "A znáte ještě nějaký jiný přiklad?"
Přihlásí se jeden kluk a říká: "Tak třeba reproduktor."
"Dobře a vysvětlíte nám princip?"
"No hodíme ho do vody."
"Nechci Vás strašit, pane učiteli, ale tatínek říkal, že když nebudu nosit lepší známky, tak někdo dostane výprask."
"Pane bože , dej, aby byl Madrid hlavním městem Belgie!"
Slyší to tatínek a diví se: "A pročpak?"
"Protože jsem to dnes napsal do písemného testu."
"Teda něco tak strašného jsem ještě neviděl."
"Já taky ne, včera jsem to našel ve tvých věcech."
Vyvolá Aničku: "Květiny se musí hodně zalévat, pakliže je hodně sucho!"
"Výborně!"
Vyvolá Pepíčka: "Jeli jsme na hory vlakem, vlak cuknul a na tatínka spadl batoh a pak lyže!"
Při hodině prochází učitelka jednotlivé lavice a ptá se žáků co donesli a k čemu to slouží.
V lavici u Aničky najde krabičku s léky a ptá se co donesla: "To je Paralen. Používá se při bolesti a horečce."
"Dobře Aničko."
Prochází dál a v další lavici vidí Tomáška s inhalátorem: "Copak to máš?"
"To je inhalátor pro astmatiky a alergiky".
"Aha."
Teď vidí v dáli takové monstrum. Zamíří tam a s vytřeštěnýma očima se ptá co to proboha je.
Pepíček odpoví: "To je dýchací přístroj našeho dědy."
"A co na to říkal, že si ho půjčíš?"
"Chrrrrrrrrrrr."
Učitelka se naštve a říká: "Pepíčku, ruce do kapes a kolik je pět a pět?"
Pepíček se chvíli přehrabuje v kapsách a pak rohlásí: "Jedenáct!"
"Ty hele, a co kdybychom na koleji chovali prase?“ povídá jeden druhému.
"Ty ses zbláznil, ne? A co ta špína a smrad tady?“
"No co, si zvykne!“
"Nemyslíte si také, že má náš Jenda originální nápady?"
"To tedy má, především v pravopise."
První: "Automobilový závodník."
Druhý: "Vědec."
Třetí po ní sjede očima a s povzdechem povídá: "Já bych chtěl být dospělý!"
Student: "No, Božena Němcová, tak ta měla spoustu mladých milenců a ve chvílích, kdy neměla do čeho píchnout, tak psala pohádky."Hlášky učitelek
Poznámka
Ty učitelé..